23. travnja 2017.
NOVOSTI

Start-Up udruga prima nove članove!

Start-Up udruga prima nove članove, a svi zainteresirani mogu se prijaviti slanjem CV najkasnije do 02. svibnja! Članovi mogu postati studenti različitih usmjerenja svih fakulteta u RH, a imati će priliku sudjelovati u realizacijih postojećih i osmišljavanju novih projekata udruge.

 Odlična je to prilika da sudjeluješ u organizaciji brojnih postojećih i novih projekata, ali i da putem mentorstva i potpore ostalih članova ostvariš vlastite ideje na najbolji mogući način! Udruga ima 65 članova i 30-ak volontera, od kojih su većina studenti fakulteta u Zagrebu, Puli, Rijeci, Osijeku, Zadru, Splitu, Varaždinu, Opatiji i drugim gradovima.
Novi članovi imati će priliku realizirati svoje ideje ili sudjelovati u organizaciji nekih od najvećih projekata za mlade u Hrvatskoj poput Inspire Me konferencije, Career Boostera, Regional Case Studya. Također, imati će i priliku sudjelovati u pisanju EU projekata.

Dosadašnje iskustvo pokazalo je da ambiciozni i mladi pojedinci, koji sudjeluju u realizaciji različitih projekata Start-Up udruge, uspješno nastavljaju poslovne i poduzetničke karijere nakon završetka studija. Mnogi studenti kroz sudjelovanje u projektima udruge poput RCSa, Career Boostera, Start Me Upa i dr., dobivaju posao u uspješnim kompanijama. Primjere uspješnih priča pogledajte na You Tube kanalu udruge.

Za članstvo u udruzi prijaviti se mogu studenti viših godina studija (druga, treća, četvrta i peta godina preddiplomskog studija) različitih usmjerenja poput ekonomije, informatike, tehničkih i humanističkih studija sa prosjekom ocjena iznad 3.0, a koji studiraju na bilo kojoj visokoj školi, Veleučilištu ili Sveučilištu u Hrvatskoj ili inozemstvu, te mlade osobe do 30 godina s VSS ili VŠS.

Svi kandidati trebaju poslati svoje životopise na e-mail adresu start.up.udruga@gmail.com s naznakom "Prijava za volontiranje" najkasnije do 02. svibnja 2017. godine. Nakon isteka roka prijava, kandidati će biti pozvani na intervju s predstavnicima udruge, a sa svima koji ne budu u mogućnosti prisustvovati razgovor će se obaviti preko skype-a. Odabrani kandidati postati će dio jednog od sedam timova: Projekti, Financije, Marketing, IT, Dizajn, Multimedija, PR.

 Više informacija nalazi se na linku.