Administrativni poslovi (m/ž)

Objavljeno - 17.9.2024.
Poslodavac - naručitelj posla NAVELA D.O.O.
OIB 69848363052
Vrsta posla Administrativni poslovi (m/ž)
Mjesto obavljanja posla Pula
Predviđena cijena sata (min.) 6,25 EUR
Potreban broj studenata 1
Period rada neodređeno
Radno vrijeme 8-16h
Kontakt osoba Ana Čalić
Kontakt telefon 099/535-6021
Kontakt email ana.calic@navela.hr
Napomena

Želiš svoju karijeru započeti ili nadograditi u tehnološki naprednoj tvrtci s poticajnim okruženjem i izazovima? Spremna/ spreman si pokazati svoje najjače vještine? Blizina mora i nautička industrija ti je među prvim kriterijima kad biraš mjesto zaposlenja i unaprijeđenja?
Možda si baš ti naš sljedeći asistent u prodaji (m/ž)!

Tko je Navela?

Navela je regionalni lider u distribuciji Yanmar brodskih motora, rezervnih dijelova i visokokvalitetne brodske opreme Plastimo, Goiot i Andersen. Tvrtka je osnovana 1992. godine, a nalazi se u Puli u modernom poslovnom centru. Navelin tim je fokusiran na kvalitetu i efikasnost te je tvrtka prepoznata kao jedan od najpouzdanijih partnera za plovidbu. Više o samoj tvrtci na web stranici i društvenim mrežama: https://lnk.bio/navela

Što radi Asistent/ica prodaje?

• Upravljanje i praćenje poslovnog sustava Navision
• Povezanost i rad s ostalim odjelima
• Izrada ponuda i ostale prodajne dokumentacije
• Kontinuirano učenje i usavršavanje
• Upravljanje prodajnim aktivnostima dodijeljenog prodajnog programa
• Održavanje visoke razine znanja o proizvodima i njihovoj primjeni

Uvjeti

• Poznavanje rada na računalu – uredskih paketa Office, Dynamics 365 CRM
• Aktivno znanje engleskog jezika
• Visok stupanj organiziranosti
• Razumijevanje poslovnih procesa
• Usmjerenost na postizanje ciljeva
• Snalažljivost, dinamičnost, komunikativnost i angažiranost
• Sklonost timskom radu

Stručna sprema

VŠS ili VSS ekonomije/ financija/ menadžment