Opis posla: • Zaprimanje pacijenata: Pozdravljanje i registracija pacijenata prilikom dolaska u polikliniku • Obrada dokumentacije: Upravljanje medicinskom i administrativnom dokumentacijom pacijenata • Rekapitulacija ulaznih i izlaznih računa: Priprema i pregled svih financijskih dokumenata • Komunikacija s pacijentima i partnerima: Održavanje profesionalne komunikacije putem telefona i e-maila • Priprema dnevnih i tjednih izvještaja: Organizacija i izrada izvještaja o poslovnim aktivnostima poliklinike • Administrativna podrška: Opći administrativni zadaci vezani uz rad poliklinike - Dijeljenje informativnih letaka (ljekarne, hoteli i sl.)
Tražene vještine i kvalifikacije: • Poznavanje rada na računalu: Visoka razina znanja rada u Microsoft Office paketu (Word, Excel, Outlook) • Engleski jezik: Obavezno znanje engleskog jezika, kako u govoru tako i u pisanju, za svakodnevnu komunikaciju s pacijentima i partnerima • Izvrsne komunikacijske vještine: Sposobnost jasne i učinkovite komunikacije s pacijentima i kolegama • Organizacijske vještine: Sposobnost planiranja i prioritiziranja zadataka te upravljanja vremenom • Proaktivnost i odgovornost: Samostalnost u obavljanju zadataka uz visoku razinu odgovornosti i točnosti |